تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح «گل محمد» - در مدح حضرت زهرا (س)

به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها

زمان ۵:۱۹


KB/S 20 / 786 KB


کد تواشیح برای قرار دادن در وبلاگ


متن تواشیح :

آمده آنکس که سینه اش بهشت احمد بود

گل همیشه بهاری باغ محمد بود

نور جلی، یار علی، هستی حیدر آمد

ماه عالمین آمد \ مادر حسین آمد

‎یا حبذا من لیلته المیلاد

‎اللیلته العشرین من جمادى

‎میلاد بنت المصطفى الرسول (ص‫)‬

‎صدیقه طاهره بتول

ماه عالمین آمد \ مادر حسین آمد

آمده آنکس که هستی ام بود ز هست او

خم شده احمد که تا زند بوسه به دست او

روح نماز محرم راز شفیعه ی محشر آمد

ماه عالمین آمد \ مادر حسین آمد

ما که گدایی به درگه بقیه الله ایم

در شب میلاد مادرش، مدینه می خواهیم

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
حسنوند پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.kanoonshahidmotahari.blogfa.com

با سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز.وبلاگ خوب و موثری در زمینه تواشیح و دعا دارید به شما تبریک میگم امیدوارم همیشه در پناه خداوند متعال و اهل بیت موفق و پیروز باشید.در ضمن من لینک وبلاگ شمارو تو وبلاگ خودم اضافه کردم باشد که قطره ی کوچکی در جهت اشاعه فرهنگ علوی گردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد