تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح قل یا رب زدنی علما

تواشیح قل یا رب زدنی علما

اجرای المعتصم بالله العسلی

زمان ۴:۱۵


KB/S 128 / 4 MB

KB/S 64 / 2 MB

KB/S 32 / 1 MB

کد تواشیح برای قرار دادن در وبلاگ


متن تواشیح :

‎قل یارب زدنی علما زدنی فقها زدنی حکما

اتبع قولک عملا یبنی یجبر ذلک عثرة أمة

نظرات 5 + ارسال نظر
moayad شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام آقانی وجدانی
موفق و موید باشید

سلام علیکم
خیلی ممنون
شما هم موفق و پیروز باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 01:36 ق.ظ

ممنونم

خواهش می کنم :)

عبدالمجید جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

بسمه تعالی
خیلی خوب
اجر کم الله



گلناز جمعه 28 مهر 1391 ساعت 01:43 ق.ظ http://username1.blogfa.com/profile

سلام انشاا...موفق باشی نفسم

سلام
ممنونم

علیرضا شمس شنبه 20 آبان 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://www.groupmeshkat.tk

با عرض سلام.بنده مدیرسایت گروه تواشیح مشکات اصفهان هستم.ازشما تقاضای پیوند کردن آدرس سا یتمان در وب خودتان را دارم.در صورت پیوند کردن ما یک پیام در سایت ما برای من بگذا رید تا من هم آدرس وب شما را در سایت خودمان پیوند کنم. باتشکر فراوان
(با آرزوی توفیق روز افزون شما)
آدرس سایت:www.groupmeshkat.tk

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد