تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح (همخوانی) ای رخت چشمه خورشید رضا

تواشیح (همخوانی) ای رخت چشمه خورشید رضا - به مناسبت شهادت امام رضا علیه السلام

اجرا توسط گروه تواشیح و همخوانی بین المللی طوبی

زمان ۱:۵۹


KB/S 128 / 1.96 MB

KB/S 64 / 954 KB

KB/S 32 / 479 KB


کد تواشیح برای قرار دادن در وبلاگ


متن تواشیح (هم خوانی) :

ای رخت چشمه خورشید رضا ‪/‬ مهر تو مایه امید رضا

نام تو ذکر مناجات من است ‪/‬ حرمت قبله حاجات من است

غریب الغربا.. معین الضعفا ‪/‬ امام الرئوف.. مولانا رضا

قبله اهل محبت حرمت ‪/‬ کعبه عشق سیه پوش غمت

باز در سینه شکسته است دلم ‪/‬ در عزای تو نشسته است دلم

تو خریدار دل سوخته ای ‪/‬ چون که دلخون و جگرسوخته ای

غریب الغربا.. معین الضعفا ‪/‬ امام الرئوف.. مولانا رضا

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.nardebameasman.ir

سلام
ممنون از تذکرتون .
ایام شهادت نبی مکرم اسلام (ص) وامام حسن مجتبی و امام رضا علیهم السلام بر شما تسلیت باد .
التماس دعا

سلام
خواهش میکنم
این ایام بر شما هم تسلیت باد

افسران جوان جنگ نرم چهارشنبه 16 فروردین 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.haghian.blogfa.com

بر حاشیه برگ شقایق بنویسید
گل تاب فشار درو دیوار ندارد
شهادت زهرای اطهر تسلیت
یا زهرا

سلام علیکم و رحمه الله
فرارسیدن ایام سوگواری ، غم و ماتم امیرالمومنین علی علیه السلام برای دردانه عالم هستی بانوی اول دو جهان حضرت بی بی فاطمه زهرا سلام الله علیه را به حضرت بقیه الله ارواحنا الفدا مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز ، و مسلمانان جهان و جنابعالی تسلیت عرض می کنم.
التماس دعا
یا زهرا

نسرین دوشنبه 5 تیر 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://ehyagareasr.blogfa.com

سلام
کدی که توی قسمت دعای فرج است من توی وبلاگم گذاشم اما باید هر دفعه که وارد وبلاگ میشم برای روشن شدنش باید دکمه شو بزنم میشه منو راهنمایی کنید؟
خواهش میکنم

در ضمن خیلی وب خوبی دارد همه ی تواشیحتونو دانلود کردم خیلی ممنون
اگه دوست داشتید به وب منم سر بزنید
خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد