تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح عربی انت روح الفؤادی

تواشیح عربی انت روح الفؤادی - ضبط شده از شبکه قرآن سیما

زمان ۱:۰۴


KB/S 192 / 1.5 MB

KB/S 128/ 1 MB

KB/S 64 / 500 KB


کد تواشیح برای قرار دادن در وبلاگ

متن تواشیح :

یا سروری و منیتی و عمادی

و انیسی و عدتی و مرادی

انت روح الفؤادی، انت رجائی

انت لی مؤنسی و شوقک زادی 

ترجمه فارسی تواشیح :

محبت تو، هدف و آرزوی من، بهشت من و درمانگر قلب مشتاق من است

ای رمز شادمانی من و ای آرزو و مورد اعتماد و اطمینان من و ای مونس و ذخیره و هدف من

تو روح و کالبد من و قلب من هستی و تو نهایت آرزوی من هستی

تو مونس من هستی

و اشتیاق لقای تو در من فزونی یافته است

نظرات 1 + ارسال نظر
فهیمه جمعه 4 آذر 1390 ساعت 04:51 ب.ظ http://1tarannom.blogfa.com

مرا درد و مرا درمان حسین(ع) اســت
مـرا اول مـــــــرا پایان حسین(ع) است
دل هر کـس به ایمانی سرشتـــــه
مرا هم دین و هم ایمان حسین(ع) است
همه عالم به اذن حق تعالــــــــــی
چو عبدی سر به فرمان حسین(ع) است
بهشت و جنت و فردوس اعــــــلاء
همه معلــــــــــول پیمان حسین(ع) است
برای هر دلی جانان و جانـــــــــــی
مرا هم جان و هم جانان حسین(ع) است
عقول جن و انس و هم ملائــــــک
به حقِ حق که حیران حسین(ع) است
چو خواهم روضه ی رضوان به فردا
که من را روضه ی رضوان حسین(ع) است
چرا عالم ز جانش نـــــــــــاله دارد
مگر او هم پریشان حسین(ع) است
اگر خواهی ز حال عبد مســــــکین
خوشا حالش که مهمان حسین(ع) است



وبلاگ به روزشد.
http://1tarannom.blogfa.com

سلام
حتما سر میزنم
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد