تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

دعای روز سه شنبه با صدای حاج مهدی سماواتی

دعای روز سه شنبه با صدای حاج مهدی سماواتی (ضبط شده از شبکه سوم سیما)

زمان ۴:۱۱


KB/S 192 / 5.9 MB

KB/S 128 / 3.9 MB

KB/S 64 / 1.9 MB

KB/S 32 / 1 MB


متن دعا :

‎بسم الله الرحمن الرحیم

الحمد لله و الحمد حقه کما یستحقه حمدا کثیرا

وَ اَعوذُ بِهِ مِن شَرِّ نَفسی اِنَّ النَّفسَ لَامّارَهٌ بِالسُّوءِ اِلّا ما رَحِمَ رَبّی

وَ اَعوذُ بِهِ مِن شَرِّ الشَّیطانِ الَّذی یَزیدُنی ذَنباً اِلی ذَنبی

وَ اَحتَرِزُ بِهِ مِن کَلِّّ جَبّارٍ فاجِرٍ وَ سُلطانٍ جائِرٍ وَ عَدُوٍّ قاهِرٍ

اللهم اجعَلنی مِن جُندِکَ فَاِنَّ جُندَکَ هُمُ الغالِبون

وَ اجعَلنی مِن حِزبِکَ فَاِنَّ حِزبَکَ هُمُ المُفلِحون

وَ اجعَلنی مِن اَولیائِکَ فَاِنَّ اَولیائِکَ لاخَوفٌ عَلَیهِم وَ لایَحزَنون

اللهمَّ اَصلِح لی دینی فَاِنَّهُ عِصمَهُ اَمری وَ اَصلِح لی اخِرَتی

فَاِنَّها دارُ مَقَرّی وَ اِلَیها مِن مُجاوَرَهِ الِلّئامِ مَفَرّی

وَ اجعَلِ الحَیوهَ زیادَهً لی فی کُلِّ خَیرٍ

وَ الوَفاهَ راحَهً لی مِن کُلِّ شَرٍّ

اللهم صَلِّ عَلی مُحَمَدٍ خاتَمِ النَّبیّین

ترجمه فارسی:

به نام خداوند بخشنده بخشایشگر

ستایش مخصوص خداست و حق اوست آنچنانکه شایسته و لایق اوست بسیار

و پناه می برم به خدا از بدی شرنفس خود که همانا نفس وادارکننده به بدی است مگر آن را که پروردگار رحم کند

و پناه می برم به او از شر شیطان که (پیوسته) گناهی بر گناهم بیفزاید

و بوسیله او پناه گیرم از شر هر گردنکش تبهکار و حکمران ستمکار و دشمن قهاری

خدایا مرا از لشکر خود قرار ده زیرا سپاه تو فقط پیروزند

و از حزب خویش قرار ده زیرا حزب تو فقط رستگارند

واز اولیاء خود قرارم ده زیرا اولیاء تو هستند که خوف و ترسی برایشان نیست و حزن و اندوهی ندارند

خدایا دینم را اصلاح کن که دین نگدار کار من است و آخرتم را اصلاح کن

که خانه پایدار من آنجاست و از مجاورت لئیمان گریزگاهم بدانجاست

و زندگی را برای من مایه فزونی در هر کار خیری قرار ده

و مرگ را آسودگی از هر شری برایم مقرر فرما.

خداوندا درود فرست بر محمد خاتم پیامبران

دانلود فیلم دعای روز سه شنبه با صدای حاج مهدی سماواتی (حجم ‌۸ مگابایت)

(ادامه متن دعا در ادامه مطلب)

وَ تَمامِ عِدَهِ المُرسَلینَ وَ عَلی الِهِ الطَّیِّبینَ الطّاهِرینَ وَ اَصحابِهِ المُنتَجَبینَ

وَ هَب لی فِی الثُّلَثاءِ ثَلاثًا

وَ لاتَدَع لی ذَنباً اِلّا غَفَرتَهُ وَ لا غَمّاً اِلّا اَذهَبتَهُ وَ لا عَدُوًّا اِلّا دَفَعتَهُ

بِبِسمِ اللهِ خَیرِ الاَسماءِ

بِسمِ اللهِ رَبِّ الاَرضِ وَ السَّماءِ

اَستَدفِعُ کُلَّ مَکروهٍ اَوَّلُهُ سَخَطُهُ

وَ اَستَجلِبُ کُلَّ مَحبوبٍ اَوَّلُهُ رِضاهُ فَاختِم لی مِنکَ بِالغُفرانِ یا وَلیَّ الاِحسان

ترجمه فارسی:

و کامل کننده شماره رسولان و بر آل پاک و پاکیزه اش و اصحاب برگزیده اش

و در روز سه شنبه سه چیز به من عطا کن

هر گناهی را از من بیامرز، و هر اندوهی را از من دور کن و هر دشمنی را از من دفع کن

بنام خدا که بهترین نامهاست

به نام خدا، پروردگار زمین و آسمان دور کنم از خود هر بدی را که آغازش خشم اوست

و می کِشم به سوی خود هرکار محبوبی را که آغازش خوشنودی اوست پس از جانب خود کارم را به آمرزش پایان ده ای صاحب احسان

نظرات 7 + ارسال نظر
امیررضا آل حبیب چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://amirreza-alehabib.blogfa.com

سلام و عرض ارادت
شاید بعد از اینهمه بلایی که از همه طرف سرم آوردن تصمیم به بازگشت به وبلاگ نویسی یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی عقیدتی من بود. تصمیمی که باعث شد تمام خاطرات خوب من از آنچه مبارزه واقعی عقیدتی در ذهنم باقی مانده است مخدوش شود. این روزها تصور خوبی از فضای فکری جامعه و حتی دوستانم ندارم و اصلا علاقه ای هم به ابراز عقایدم ندارم.

چون زود تورا متهم می کنند و اینروزها هم که تنها چیزی که فراوان در دکان یاوه سرایان یافت می شود همین اتهام های ناصواب است.
خدا نگهدار برای همیشه"

سلام
وبلاگ شما تنها صفحه ای بود که هر وقت به اینترنت وصل میشدم چک می کردم
یعنی هر کاری که داشتم اول میومدم تو وبلاگ شما شارژ می شدم بعد به کارام می رسیدم
نمی تونم نصیحتتون کنم چون از شما خیلی کوچکترم و اصلا نمی تونم سختی هایی که کشیدید رو درک کنم ولی دعا می کنم هیچ وقت از راه حق منحرف نشید و با شهدا و امام محشور بشید
ان شاالله عاقبت به خیر باشید و از امتحان های الهی سرافراز بیرون بیاید

اگه یه مدت گذشت و خواستید وبلاگ دیگه ای بزنید تو رو خدا به من بگید
اللهم عجل لولیک الفرج
یا زهرا

فصل رویش دوشنبه 16 آبان 1390 ساعت 01:09 ب.ظ http://banooyebehhsht,ibsblog.ir

سلام.
دلمان صافی گرفت از این همه معنویتی که در وبلاگتان جاری است.

سلام
باعث افتخار و مباهات منه که خواهر شهیدی به وبلاگ من سر زده
خوش آمدی و با افتخار لینک شدی
یا زهرا

محبوبه دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام
من هر جا گشتم نتونستم همه دعاهای ایام هفته حاج آقا سماواتی پیدا کنم.شما هم که یکی شو گذاشتین.اگه ممکن همشو بزارین برای دانلود.ممنون از لطفتون

سلام
چشم سعی خودمو میکنم...این رو هم اتفاقی از شبکه سه ضبط کردم یادمه که بعد اذان صبح تو ماه رمضان بود
اگه دوباره پخش کرد حتما ضبط می کنم

سجاد دوشنبه 30 آبان 1390 ساعت 05:37 ب.ظ

لطفا دعای روز دو شنبه رو هم بذارین
ممنون

سلام علیکم
چشم اگه دیدم تلوزیون داره میده ضبط می کنم میذارم
اللهم عجل لولیک الفرج

آوا دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام دوست عزیز
اگر ممکنه محبت کنید دعای بقیه روز های هفته که با صدای آقای سماواتی پخش میشه رو هم بذارید.

خیلی ممنون

سلام
چشم سعی خودمو میکنم...این رو هم اتفاقی از شبکه سه ضبط کردم یادمه که بعد اذان صبح تو ماه رمضان بود
اگه دوباره پخش کرد حتما ضبط می کنم

آوا چهارشنبه 9 آذر 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

ببین دوست عزیز هر روز بعد از اذان ظهر از شبکه ۳پخش میشه.

خیلی ممنون از همین فردا ضبط می کنم میذارم انشاالله
-------------
چند روز بعد :
بعد از اذان ظهر که نماز جماعت نشون میده دعا رو نذاشت

مجتبی دوشنبه 6 شهریور 1391 ساعت 07:27 ب.ظ

آقا خدا خیرت بده.
من کلی دنبال دعاهای روز های هفته مهدی سماواتی میگشتم.
اگه لطف کنی بقیه روز ها رو هم بذارید ممنونتون میشیم.
سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد