تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

دعای روز ۱۴ ماه مبارک رمضان + ترجمه فارسی - سماواتی

دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان

با صدای حاج مهدی سماواتی

زمان ۱:۲۰


KB 64 / 640 KB

KB 128 / 1.3 MB

KB 192 / 1.9 MB


متن دعا:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمَ لاتُؤاخِذنی فیهِ بِالعَثَرات

وَ اَقِلنی فیهِ مِنَ الخَطایا وَ الهَفَوات

وَ لاتَجعَلنی فیهِ غَرَضاً لِلبَلایا وَالافات

بِعِزِّتِکَ یا عِزَّ المُسلِمین

ترجمه فارسی :

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوندا مرا به لغزش ها و خاطاهایم مگیر

و از هرزه کاریها و هرزه گویی های من بگذر

و مرا هدف تیرهای بلا و فتنه مگردان

ای عزت بخش تسلیم شدگانت

دریافت فایل swf

دریافت کد این تواشیح برای پخش در وبلاگتون :

نظرات 2 + ارسال نظر
امیررضا آل حبیب دوشنبه 24 مرداد 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام علیکم و رحمه ا...
ما خیلی ارادت داریم به شما ومطالبتون
باور کن بی معرفت نیستیم
بزار به حساب مشغله های فراوون کاری و غیر کاری و... که کم سر میزنیم
این مطلبتم عالی بود
شما هم تو این شبهای عزیز مارو از دعای خیرتون بی نصیب نفرمایید
یا حسن مجتبی (ع)[گل]

علیکم السلام و رحمه الله
خواهش می کنم این چه حرفیه
شما ماشاالله خیلی فعالین ... من اصلا توقع نداشتم شما به وبلاگ من سر بزنید الانم کلی تعجب کردم
محتاجیم به دعا
یا زهرا (س)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مرداد 1390 ساعت 06:47 ب.ظ

آیت الله حائری شیرازی دروغ نسبت داده شده به ایشان توسط نسیم آنلاین را تکذیب نموده و مصاحبه با خاتون را تأیید کرده، تصدیقیه ای نیز بر آن افزوده اند که می توانید در وب سایت خاتون ببینید:
http://www.khatoonmag.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد