تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح و دعا

تواشیح و دعا + متن

تواشیح در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

تواشیح در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها

زمان : ۴۰ ثانیه


KB 128 / 641 KB

KB 192 / 962 KB


متن تواشیح:

تمنای دستت کند گونه ی کوچک من

زند حلقه دورت ، ببین شاخه ی پیچک من

منم زینب تو


نظرات 1 + ارسال نظر
اشاره نشانه ها شنبه 23 مهر 1390 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.jeevan.blogfa.com

سلام
خسته نباشید.
من حدود ۸ سال پیش یه همخوانی شنیدم در مورد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که قسمتی از اون همخوانی رو تو وبلاگ شما دیدم.
تمنای دستت کند گونه ی کوچک من
زند حلقه دورت ، ببین شاخه ی پیچک من

منم زینب تو

روی نوار کاستش نوشت هبود بهشت گمشده ولی هر چی با این نام گشتم پیداش نکردم میخواستم بدونم شما اون رو دارید؟
یا میدونید کجا میتونم دانلودش کنم؟
اگر راهنمایی کنین دعاگوتون خواهم بود.

موفق باشید

سلام
من این تواشیح رو از تو رادیو ضبط کردم که متاسفانه فقط همین تکه رو تونستم ضبط کنم
الانم هرچى فکر مىکنم یادم نمیاد رادیو قرآن بود یا معارف
فکر کنم اگه تو سایتشون دنبالش بگردین پیدا بشه
اگر هم پیدا نشد مىتونید بهشون اىمیل بزنید یا تماس بگیرید
در پناه حق محفوظ باشید
یازهرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد